اهداء هدایا به دختران عضو موسسه خیریه شجره طیبه  

به مناسبت آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و بزرگداشت روز دختر طی مراسمی به دختران عضو موسسه خیریه شجره طیبه هدایایی اهدا گردید.
در این مراسم که عصر روز ۲۲خرداد با حضور جمعی از خیرین و یاورخواهان این موسسه برگزار گردید، مدیر عامل خیریه با تبریک روز دختر و بزرگداشت مقام حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشتند: دختران هدیه خداوند هستند و خداوند متعال در قرآن کریم نیز می فرماید ؛«انا اعطیناک الکوثر»ما کوثر را به تو عطا کردیم و هدیه دادیم.
وی در پایان با اظهار امیدواری گفتند: امیدوارم به یاری خداوند متعال بتوانیم همیشه وجود دختران و بانوان نخبه علمی را گرامی بداریم و از حضورارزشمند آنها در عرصه های علمی ،فرهنگی و اجتماعی بهره ببریم و امروز نیز در این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی، به نمایندگی از همه دختران یاورخواه موسسه از تعدادی از آنها دعوت به عمل آمد و هدایایی به رسم یاد بود به آنها اهدا گردید.
همچنین جلسه ای مشابه این جلسه در محل شعبه فلاورجان موسسه خیریه شجره طیبه نیز برگزار گردید و در آن علاوه بر تجلیل از دختران نخبه علمی تحت پوشش این خیریه از آقایان شیرزادی مسئول شعبه فلاورجان و احمدی معاون وی در این موسسه که در ساخت و ساز محل این موسسه ،بسیار تلاش کرده بودند تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *