بهره برداری پروژه های سازمان میادین میوه وتره بار، با ۳۳۰ میلیارد ریال هزینه

 

در آیینی با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان و جمعی از مدیران، از پروژه‌های عمرانی و خدماتی سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری اصفهان با هزینه ای بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان بهره‌برداری شد.

دکتر نوروزی، شهردار اصفهان در این آیین گفت: استفاده از انرژی خورشیدی برای جهان امروز، ضروری است، حیات بشری به دلیل بی آبی در معرض خطر است و با توجه به اینکه برق تولیدی با استفاده از منابع آبی به دست می آید، توجه به انرژی خورشیدی و فرآیند استفاده از آن تا تبدیل شدن به انرژی کار بسیار ارزشمندی است که این موضوع با مصوبه ای مورد توجه شورای شهر اصفهان قرار گرفت.

امروز شاهد استفاده از فضایی هستیم که ٢۶٠ کیلووات انرژی خورشیدی به آنچه که قبلا بوده اضافه می کند، تا چند سال پیش ٢۴٠ کیلووات در ساعت تولید انرژی خورشیدی داشتیم که امروز این ظرفیت به ۶٠٠ کیلووات ساعت رسیده است.

همچنین افتتاح تالار ۲۵ میدان مرکزی میوه و تره بار یکی از پروژه‌های سازمان میادین میوه و تره ‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان است که افتتاح شد و با بهره‌برداری از آن ۲۸ غرفه به ظرفیت غرفه ‌های این میدان اضافه شد.

به گفته مجیری مدیر سازمان میادین: تالار ۲۵ در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع و صرف اعتباری حدود ۲۵ میلیارد تومان همراه با محوطه سازی احداث شده است.
این تالار ظرفیت ٢٨ غرفه ای را به تالارهای میدان اضافه می کند که مورد تقاضای صنوف نیز بوده است.

 

بهمن توکلی فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *