دغدغه این دوره مدیرت شهری؛ توسعه بازاریابی شهری اصفهان
- کد خبر: 3083
- /
- 31 تیر 1400 - ۰۷:۲۹
- /
- محیط زیست
ایمان حجتی، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان درآیین رونمایی از محصولات جدید گردشگری شهرداری اصفهان گفت: بازاریابی جهانشهر اصفهان، دغدغه و رویکرد ما در این دوره مدیریت شهری بود.
وی اظهار داشت: شهرداری در بعد کلان، زیرساخت های گردشگری را فراهم کرده و ما نیز در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل سعی کردیم در حوزه نرم افزاری این موضوع را دنبال کنیم. افزایش تعداد خواهرخوانده های اصفهان، انتشار مجموعه کتابهای پل برای آشنایی شهروندان و نخبگان با خواهرخوانده ها، انتشار کتاب قلب ایران به زبان انگلیسی، تولید ۱۰ فیلم معرفی اصفهان به ۱۰ زبان اصلی دنیا و … مجموعه تلاش های این اداره کل برای بازاریابی شهر اصفهان به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر است.
بهمن توکلی فرد