دغدغه این دوره مدیرت شهری؛ توسعه بازاریابی شهری اصفهان

 

 

ایمان حجتی، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان درآیین‌ رونمایی از محصولات جدید گردشگری شهرداری اصفهان گفت: بازاریابی جهانشهر اصفهان، دغدغه و رویکرد ما در این دوره مدیریت شهری بود.

وی اظهار داشت: شهرداری در بعد کلان، زیرساخت های گردشگری را فراهم کرده و ما نیز در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل سعی کردیم در حوزه نرم افزاری این موضوع را دنبال کنیم. افزایش تعداد خواهرخوانده های اصفهان، انتشار مجموعه کتابهای پل برای آشنایی شهروندان و نخبگان با خواهرخوانده ها، انتشار کتاب قلب ایران به زبان انگلیسی، تولید ۱۰ فیلم معرفی اصفهان به ۱۰ زبان اصلی دنیا و … مجموعه تلاش های این اداره کل برای بازاریابی شهر اصفهان به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر است.

 

بهمن توکلی فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *