بهره بردای از پروژه های شرکت توزیع برق استان اصفهان در هفته دولت ۱۴۰۰

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به پروژه های این شرکت گفت: در سطح ۲۳ شهرستان استان و در محدوده ای بالغ بر ۹۱ هزار کیلومتر مربع وظیفه برق رسانی و تامین برق پایدار به مشترکین سطح استان را برعهده دارد و در این راستا از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا هفته دولت بالغ بر ۱۸ هزار متقاضی جدید را برق رسانی کرده است.

مهندس حمید علاقمندان گفت: در این راستا و با توجه به محدودیت های موجود جهت تامین برق همچنین افزایش پیک مصرف برق مشترکین و بار شبکه، تلاش همکاران و مجموعه مدیریت شرکت توزیع برق استان ،این بوده است که کمترین میزان خاموشی را به مشترکین اعمال نماید.

علاقمندان ادامه داد: این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۰۰۰۰ درخواست رفع خاموشی روشنایی معابر را با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال مرتفع نموده است.

همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۰۰ کیلومتر از شبکه های فشار ضعیف مسی به کابل خودنگهدار تبدیل شده که عمدتاً در شهرستانهای خمینی شهر، فلاورجان و نجف آباد اجرا گردیده است.

علاقمندان گفت: از عمده پروژه های اجرا شده از ابتدای سال ۱۴۰۰ می توان به اجرای ۳۰ پروژه رفع ضعف ولتاژ در سطح استان که عمدتاً در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و برخوار انجام شده اند، اشاره نمود.

مدیرعامل شرکت افزود: این پروژه ها بالغ بر یکصد میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت توزیع برق استان را تخصیص داده است.

وی گفت: از ابتدای سال در بیش از ۳۵ نقطه در شبکه های فشار متوسط، کلیدهای قطع و وصل با قابلیت کنترل از راه دور جهت کاهش میزان خاموشی ها و افزایش قابلیت مانور نصب گردیده که هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد در بر داشته است.

 

بهمن توکلی فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *