با حضور ۸۶ شرکت فعال، یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی گشایش یافت

به گزارش توان نگار، یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه لوستر و روشنایی در اصفهان با حضور مدیران صتعت برق اصفهان آغاز به کار کرد و تا ۲۳ مهرماه نیز ادامه دارد.

این دو نمایشگاه میزبان ۸۶ شرکت فعال در حوزه‌های مرتبط با برق، اتوماسیون صنعتی، لوستر و روشنایی خواهند بود و شرایطی را فراهم می‌آورند تا شرکت‌ها، به‌روزترین تجهیزات، خدمات و کالاهای خود را در معرض بازدید متخصصان، کارشناسان، علاقه مندان و فعالان این حوزه قرار دهند.

شرکت‌های حاضر در این دو رویداد نمایشگاهی، در حوزه‌های لوستر، چراغ و لوازم روشنایی، انواع سیم، کابل و سایر تجهیزات برق و الکترونیک، انواع سوییچ و تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی، تابلو و تجهیزات برق صنعتی و تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی فعالیت دارند. این شرکت‌ها از استان‌های اصفهان، تهران، بوشهر، خراسان رضوی، قم، آذربایجان شرقی و یزد در این دو رویداد نمایشگاهی حضور خواهند داشت.

همچنین شرکت ویستا تجهیز به عنوان نماینده تولیدکنندگان آلمانی در یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه لوستر و روشنایی حضور دارند.

مهندس حمید علاقمندان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان، در حاشیه برگزاری این نمایشگاه با تاکید بر حضور موثر در نمایشگاه گفت: خوشحالیم که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه بر پا شد و این اولین حضور صنعت برق در محل جدید نمایشگاه بین المللی اصفهان است.

وی در ادامه حضور شرکت های برق منطقه ای و توزیع برق در این نمایشگاه را یک رویکرد دو سویه دانست چرا که فرصتی برای ارائه خدمات است و ما می‌توانیم در نمایشگاه خدماتمان را به مردم و مشترکین ارائه دهیم. اما در این نمایشگاه ما به نوعی میزبان هم هستیم، چون صنعتگرانی که می آیند و خدمات خود را عرضه می‌کنند در واقع میزبان و خریدار خدماتشان شرکت های توزیع برق منطقه ای و توزیع برق است و حضور ما به واسطه ارتباط بیشتر با صنعتگران و تولید کنندگان در این نمایشگاه است.

 

بهمن توکلی فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *