رویکرد سنتی روابط عمومی ها، عامل عقب ماندن از قافله اطلاع رسانی است

 

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان نگار، نشست خبری جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی ایران با رونمایی از پوستر ،این جشنواره  در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی با حضور اعضای ارشد کنفرانس بین المللی رویکرد های نوین روابط عمومی ایران و مدیران تشکل های صنفی مطبوعات  برگزار شد.

در این نشست رئیس دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی، با بیان اینکه امروزه ارتباطات نقش مهمی در پیشرفت یک سازمان  و جامعه ایفا می کند گفت: روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباطی سازمان و جامعه می توانند نقش تأثیرگذاری داشته باشند.

سید مجید میرپویا ادامه داد: هر چه این حلقه گسترده تر و محکمتر باشد به همان اندازه در اهداف موفق تر عمل می کنند.

وی افزود: روابط عمومی ها برای حفظ این حلقه باید در جستجوی تکنیک ها، الگوها و شیوه های مناسب باشند که البته یکی از این الگوها خلاقیت و نوآوری است.

وی در زمینه شرایط شرکت در جشنواره هم بیان کرد: کسانی که از ابتدای دی ماه ۹۹ تا دی ماه ۱۴۰۰ اقدامات ارزنده و آثار فاخری از خود با ویژگی های خلاقانه و کاربردی دارند، می توانند با تکمیل فرم در جشنواره شرکت کنند.

در ادامه این نشست خبری سید محمد موسوی رئیس جشنواره ملی خبر گفت: خوشبختانه با رویکردهای دولت جدید و تعاملاتی که وجود دارد، فضایی پر امید و سازنده، ایجاد خواهد شد، تا بتوانیم در حوزه رسانه، خبر و روابط عمومی فعالیت متفاوتی را دنبال کنیم.

وی در خصوص جشنواره ملی  ایده های خلاق روابط عمومی  بیان کرد: امسال علاوه بر ایده های خلاق روابط عمومی، جشنواره ملی خبر با رویکرد  پرونده خبری را به تاسی از ایده های روابط عمومی دنبال می کنیم و تلاش ما این است که بتوانیم رویکرد پرونده خبری را در سطح شهر و رسانه ها توسعه دهیم.

موسوی با تاکید بر اینکه نگاه مردم به خبر در مسیر پیچیدگی خاصی در حال حرکت است ادامه داد: ضروری است به سوی پرونده خبر و همچنین رویکرد خبرخوب تمرکز کنیم تا امید و نشاط را به جامعه بازگردانیم.

 

بهمن توکلی فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *