پیشرفت ۸۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح در مسیر اصفهان- شهرکرد

 

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: عملیات عمرانی تکمیل تقاطع غیر همسطح چرمهین به زمان آباد با پیشرفت ۸۰ درصدی در صورت تامین منابع مورد نیاز تا پایان سال آماده بهره برداری می‌شود.

بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص روند اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح چرمهین به زمان آباد اظهار داشت: این تقاطع در محور زرین‌شهر – بروجن – شهرکرد واقع شده و در حال حاضر عملیات عمرانی تکمیل آن دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی اظهار داشت: اقدامات تکمیلی این پروژه از سال ۱۳۹۷ آغاز شده است و در صورت تامین اعتبار و منابع مورد نیاز، ۲.۵ کیلومتر راهسازی به همراه یک دستگاه تقاطع غیر همسطح ۱۰ متری تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تا کنون ۲۵ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است گفت: جهت تکمیل این پروژه لازم است ۵۱ میلیارد ریال تامین اعتبار شود همچنین ۱۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای خرید و نصب علائم و ایمنی روسازی مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این پروژه ایمن سازی، رفع نقاط پر حادثه و کاهش تصادفات دراین مسیر بوده است عنوان کرد: اقدامات انجام شده و احجام فنی به کا رفته در پروژه تا کنون شامل ۲۵ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۲۰ هزار مترکعب خاکریزی، هفت هزار و ۶۰۰ مترمکعب زیراساس و اساس، ۳۵۶ مترمکعب بتن ریزی بوده است. همچنین پنج هزار و ۱۵۰ تن آسفالت می‌بایست انجام شود.

 

بهمن توکلی فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *