راه اندازی “پروژه تماسگیر صوتی ” شرکت توزیع برق استان اصفهان

 

مدیر دفتر وصول مطالبات شرکت از راه اندازی “پروژه تماسگیر صوتی ” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان نگار، مهدی مددی گفت: در راستای استفاده از کلیه زیرساخت های موجود در شرکت، سیستم تماس گیر خودکار به مشترکین بدهکار، مراحل تست خود را سپری و به مرحله بهره برداری رسید.

وی در این زمینه افزود: در این طرح تماس با مشترکین بدهکار از سرشماره ۳۷۱۲۱۰۰۰  و فقط با مشترکین عادی و در پایان مهلت اعتبار هر ۶ سیکل صورت میگیرد.

مدیر دفتر وصول مطالبات شرکت، در خصوص زمان این تماس ها گفت: تماس ها ۲۴ ساعت پس از اتمام مهلت پرداخت از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۱ شروع میشود و تا یک روز قبل از ورود مشترکین به سیکل بدهکاران پایان می یابد.

مددی اضافه کرد: در این سیستم امکان پرداخت آنلاین مبلغ بدهی برای مشترک فراهم گردیده و در صورت عدم تمایل به پرداخت آنلاین، امکان ارسال مجدد پیامک صورتحساب نیز طی همین فرایند وجود دارد.

وی مزیت دیگر این طرح را امکان صحت سنجی شماره همراه و ثبت شماره همراه جدید (بروزرسانی شماره همراه) دانست و گفت: با توجه به ظرفیت موجود در هر روز با حدود ۳۰۰۰ مشترک بدهکار در کل استان تماس گرفته میشود که در مجموع در ۵ روز با ۱۵۰۰۰ مشترک تماس برقرار می گردد. تماسها با مشترکین مهلت گذشته اعم از دارای بدهی قبلی یا فاقد بدهی قبلی صورت میگیرد.

مددی درخصوص اولویت تماس ها نیز توضح داد: در هر شهرستان به نسبت تعداد مشترک بدهکار مهلت گذشته و با اولویت بالاترین بدهی تماس حاصل می گردد. تقسیم بندی تعداد تماسهای هر شهرستان در هر روز به نسبت تعداد کل بدهکاران مهلت گذشته آن شهرستان به کل بدهکاران مهلت گذشته استان میباشد و هرروز لیست بدهکاران مهلت گذشته بروزرسانی گردیده و مشترکین دارای وصولی از لیست تماس حذف میگردند.

 

بهمن توکلی فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *