سرعت مطلوب عملیات اجرایی ۸ کیلومتر از کنارگذر خوانسار

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی ۸ کیلومتر از پروژه کنار گذر خوانسار در دست اجرا قرار دارد که دارای پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰ درصدی است.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان نگار به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: پروژه کنار گذر خوانسار یکی از پروژه‌های مهم و شاخص استان است که احداث آن با توجه به واقع شدن شهر خوانسار در منطقه کوهستانی و فاقد کمربندی بودن آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عبور کامیون‌ها و ماشین‌های سنگین از داخل شهر، مشکلات و نارضایتی‌هایی را برای مردم شهر به وجود آورده است، اذعان داشت: به همین سبب اجرای کنارگذر خوانسار به طول ۱۹ کیلومتر که جزئی از طرح احداث باند دوم دامنه خوانسار گلپایگان خمین است در نظر گرفته شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی ۸ کیلومتر از این پروژه در دست اجرا قرار دارد و دارای پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰ درصد است.

وی با اشاره به اینکه این محور تحت عنوان یک پروژه ملی است گفت: در اصل کریدوری است که از اراک شروع و به بوشهر ختم می شود همچنین ۱۶۲ کیلومتر از این محور در حوزه استان اصفهان است.

شاهسوندی بیان داشت: از این میزان، ۱۱۰ کیلومترطرح دامنه خوانسار گلپایگان خمین بوده و ۵۲ کیلومتر دیگر در حوزه داران بن شهرکرد است. که مطالعات این محور نیز انجام شده است.

وی اذعان داشت: به لطف خدا و در صورت تامین و ابلاغ اعتبار به اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان می‌توانیم فرآیند برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکاربخشی از این محور در حوزه شهرستان فریدن و چادگان تا سه راهی اسکندری را در دستور کار قرار دهیم.

 

بهمن توکلی فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *