محور خدمت به مردم، جهادی و انقلابی عمل کردن است

 

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری اصفهان از فرمانداران منصوب شده استان در دولت سیزدهم خواست تا به نظرها و دیدگاه‌های مردم توجه کنند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان نگار، محمدرضا جان‌ نثاری، در آئین تکریم و معارفه فرماندار سمیرم در مجتمع غدیر اظهار داشت: بهره گرفتن از ایده‌های مردم در ابعاد نظارتی، اجرایی و اجتماعی، بسیار کمک‌کننده و تسهیلگر امور خواهد بود.

وی تصریح کرد: جوانان نُخبه و فرهیختگان، بخش بزرگی از مردم هستند که اگر از فکر و خلاقیت آنها استفاده شود عمده مسائل منطقه‌ای، شناسایی و بهتر حل و فصل می‌شود.

معاون استاندار اصفهان با بیان‌اینکه مدیر خوب، مدیر و مسوولی است که خدمت را سرلوحه کارش قرار دهد، افزود: محور در مدل خدمت به مردم، جهادی و انقلابی عمل کردن است.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: اگر یک مسوول، مشکل مردم را مسأله خود بداند و در مسیر اجرای قانون حرکت کند، مردم نیز با خادمان خود بهتر همراه و همفکر خواهند شد.

به گفته معاون استاندار اصفهان، پُست‌های مدیریتی ماندگار نیستند و آنچه می‌ماند خدمت، کار و تلاش جهادی است.

وی با اشاره به بافت کشاورزی سمیرم گفت: تعامل و همفکری با قشر زحمتکش کشاورز نیز باید در برنامه کاری فرماندار جدید، محوریت داشته باشد.

امام‌ جمعه سمیرم در ادامه اظهار داشت: بهترین هدیه دولت به ملت، تلاش شبانه‌روزی برای حل تنگناها و مشکلات معیشتی آنان است.

حجت‌الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده ابراز امیدواری کرد، فرماندار جدید با همه توان و با همراهی مدیران ارشد استان، امور اجرایی، عمرانی و فرهنگی این خطه را سر و سامان دهند و به پیش ببرد.

مراد الیاس‌پور که سابقه بخشداری مرکزی پیربکران و اصفهان را در کارنامه خود دارد در این نشست به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمیرم معرفی شد.

محمدرضا عسگریان نیز که پیش از این فرماندار سمیرم بود، چندی قبل بعنوان فرماندار گلپایگان معرفی شد.

فاطمه طایی_سمیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *