تایید ۳۰۰ مورد از مصوبات طرح‌های وابسته کشاورزی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اصفهان

 

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان با ۳۰۰ مورد از مصوبات مربوط به طرح‌های وابسته کشاورزی موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان نگار، محمد بناییان معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در خصوص جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و طرح‌های مورد موافقت قرار گرفته در این شورا اظهارکرد: جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان بمنظور بحث و بررسی در خصوص موارد ارسالی از سوی کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در هفته اخیر برگزار شد.

وی افزود: طرح و مصوبات مطرح شده، توسط اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت و در حدود ۳۰۰ مورد از مصوبات مربوط به طرح‌های وابسته کشاورزی به تایید رسید و با آن موافقت شد که پس از تایید و تصویب در شورای‌عالی شهرسازی و معماری کشور قطعی می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه گروه کاری تلفیق زیربنایی شهر اصفهان در هفته گذشته اذعان داشت: در این جلسه ضمن بررسی موارد داخل حریم شهر اصفهان، موضوع تعیین کاربری آموزشی (آموزش عالی) – دانشگاه هنر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان داشت: حوزه شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان راهبری و نظارت برکلیه امور مربوط به بخش شهرسازی و معماری در استان را بر عهده دارد که از جمله آن می‌توان به راهبری ‌و نظارت بر اجرای ضوابط ‌و مقررات شهرسازی و معماری مصوبات شورایعالی شهرسازی و معماری ایران، راهبری و نظارت بر تهیه و اجرای طرح‌های توسعه و عمران و راهبری دبیرخانه‌های کمیسیون‌های تخصصی مسکن و شهرسازی وکمیسیون ماده ۵ دراستان اشاره کرد.

 

بهمن توکلی فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *