بودجه پنج هزار و ۹۰۰ میلیاردی برای سال آینده شهرداری نجف آباد

 

بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری نجف آباد پنج هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که در این بودجه اولویت سنجی و نیازهای مناطق پنج گانه لحاظ گردیده است.

قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: برای آنکه بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم بودجه سال ۱۴۰۱ را بالا می بریم. این درحالی است که بودجه سال جاری ۳۸۰ میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه شورای ششم بعد از اعلام نتایج انتخابات منشوری تهیه کردکه این منشور ۲۰۰ بند دارد و مشکلات شهررا عنوان کردیم و همه مشکلات مردم را طبقه بندی و اولویت‌بندی نمودیم.

شهردار نجف آباد هم در این نشسته دو و نیم ساعته خبری پیرامون بودجه ۵۹۰ میلیارد تومانی سال آینده گفت: از بودجه فوق ۴۲۰ میلیارد تومان عمرانی است و ما بقیه به امور جاری شهرداری نجف آباد اختصاص دارد.

عبدالرسول امامی اظهار داشت: شهرداری نجف آباد ۳۷ پروژه جاری در دست اقدام دارد که شامل عمرانی ترافیکی و خدماتی می باشد.

وی گفت شهرداری نجف آباد در اجرای برنامه های خود دو پروژه مشارکتی در دست اقدام داردکه رستوران راه چوبی در شمال غربی پارک کوهستان شهربازی سرپوشیده با ۸۰ درصد پیشرفت در پارک کوهستان است.

امامی در ادامه گفت فعالیت های ما در سال ۱۴۰۱ شامل ۱۶ پروژه سرمایه گذاری است که: مجموعه چند منظوره شهرک سلامت، مجموعه گردشگری کوچه باغ زندگی، پروژه های تجاری و اداری، سیتی سنتر، نمایشگاه اتومبیل، کشتارگاه صنعتی، نمایشگاه گل و گیاه، واحد بسته بندی میوه، خدمات بین راهی، کافی شاپ و پروژه تجاری و همچنین مجموعه تفریحی گردشگری آبشار ویلا شهر است.

رئیس شورای اسلامی و شهردار نجف آباد در پایان به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.

بهمن توکلی فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *