بهره‌برداری موقت از محور علویجه – پلیس راه شاهین شهر برای سهولت در تردد مسافران نوروزی

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد: محور علویجه – پلیس راه شاهین شهر با دستور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و به منظور تسهیل در عبور و مرور مسافران نوروزی استان اصفهان، مورد بهره‌برداری موقت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان نگار به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مراد کیهانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در حوزه مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و این شهرستان، عملیات خط کشی و نصب علائم و هدایت ترافیک در باند جدید محور علویجه – پلیس راه شاهین شهر، انجام پذیرفت.

وی افزود: این جاده با دستور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور رفاه حال مسافران نوروزی استان و رانندگان همچنین تسهیل در عبور و مرور و روان سازی ترافیک جاده‌ای مورد بهره برداری موقت قرار گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه توضیح داد: عملیات اجرایی پنج کیلومتر انتهایی باند دوم علویجه – پلیس راه از سال ۱۳۹۸ شروع شده بود که شامل احداث دو دستگاه پل با دهانه ۲۴ متر بر روی آزاد راه کنار گذر غرب، خاکریزی دو طرف پل‌ها و ساخت پنج کیلومتر راه بوده است.

وی اذعان داشت: بعلت عدم تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی این میزان از پروژه متوقف شده بود که با پیگیری‌های انجام شده، اقدامات اجرایی باقیمانده، در ماه‌های پایانی سال جاری تکمیل و پروژه برای بهره برداری آماده شده است همچنین در سال ۱۴۰۱ به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

 

بهمن توکلی فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *