مددجویان سمیرم بیش از۱۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی بهره‌مند شدند

فاطمه طایی_سمیرم| رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سمیرم گفت: جلسه آموزشی و مشاوره شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سمیرم با هدف شناخت از طرح‌های اشتغال و خودکفایی و شرایط دریافت تسهیلات اشتغال برگزار شد.

اردشیر فرخ‌وند رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمیرم، اظهار داشت: جلسه مشاوره شغلی برای شناخت متقاضیان اشتغال با طرح‌های مختلف از جمله کشاورزی، دامداری، تولید انرژی خورشیدی و … همچنین راهنمایی در خصوص شرایط دریافت تسهیلات اشتغال با حضور کارشناسان بانکی برگزار شد.

وی با اشاره به‌ اینکه در سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است؛ همکاری کمیته امداد سمیرم با بانک‌ها را مقدمه ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت و ایجاد اشتغال پویا دانست.

فرخ‌وند با ابراز امیدواری نسبت به همکاری بانک‌های عامل در ایجاد اشتغال و حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک، تصریح کرد: پشتیبانی و حمایت از مددجویان می‌تواند نقشه راه و الگویی مناسب در حمایت از تولید و ایجاد اشتغال باشد.

رئیس کمیته امداد سمیرم همکاری مراکز نیکوکاری تخصصی کاریابی و عاملین بانک‌ها با حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد را فرصتی مناسب برای خودکفایی و توانمندسازی مددجویان برشمرد و خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته‌ای مشترک برای شناسایی و ارزیابی طرح‌های مطلوب با حداقل ریسک و راندمان بالا در ایجاد اشتغال و کمترین انحراف در تسهیلات به اشتغال پویا کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *