نمایشگاه «هنرهای سنتی و صنایع دستی اصفهان و بندر عباس» در چهلستون برپا شد

توان نگار – توکلی فرد| به مناسبت فرار رسیدن هفته صنایع دستی، نمایشگاه «هنرهای سنتی و صنایع دستی اصفهان و بندر عباس» به همت اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان امروز ۲۱ خردادماه در باغ موزه چهلستون افتتاح شد.

به گزارش رسیده از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان ویژه برنامه‌های مختلفی را به مناسبت فرار رسیدن هفته صنایع دستی از ۲۰ تا ۲۷ خردادماه تدارک دیده که در قالب چندین کارگاه زنده، سمینار و نمایشگاه در نقاط مختلف شهر در حال برگزاری است.

از جمله این رویدادها، نمایشگاه «هنرهای سنتی و صنایع دستی اصفهان و بندر عباس» است که با هدف ترویج و تقویت هنرهای سنتی این دو شهر که به عنوان شهرهای خلاق صنایع دستی در کشور شناخته می‌شوند، برگزار می‌شود.

همچنین آئین افتتاحیه این نمایشگاه امروز ۲۱ خرداد با حضور تعدادی از مدیران ارشد از جمله مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان و عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در چهلستون برگزار می‌شود.

نمایشگاه «هنرهای سنتی و صنایع دستی اصفهان و بندر عباس» از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه همه روزه از ساعت ۱۷ در باغ موزه چهلستون پذیرای بازدیدکنندگان است.

لازم به ذکر است، شهر اصفهان در سال ۱۳۹۴ به‌عنوان نخستین شهر ایرانی به عضویت شبکه شهرهای خلاق یونسکو در زمینه صنایع دستی و هنرهای مردمی درآمد و بندرعباس نیز در آبان سال ۹۸ به عنوان شهر خلاق صنایع دستی و هنرهای بومی عضور این شبکه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *