بهره برداری‏ ۲۵۰ پروژه برقی در استان اصفهان آغاز می شود

توان نگار- بهمن توکلی فرد| حمید علاقه مندان در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران به مناسبت هفته دولت گفت: امسال ۲۵۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال در حوزه‌های برق‌رسانی، توسعه مشترکین جدید و ‌پایداری شبکه همزمان با هفته دولت در شرکت توزیع برق استان اصفهان به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان اظهارداشت: در حال حاضر کلیه مشترکین دیماندی شرکت توزیع برق استان اصفهان و مشترکین کشاورزی استان مجهز به کنتور فهام هستند که در این راستا افزون بر ۴۳ هزار کنتور فهام در استان اصفهان نصب شده است که با نصب این کنتور‌ها دیگر لازم به قرائت کنتور توسط مامور نیست و هر لحظه میزان مصرف برق استان رصد می شود

وی با اشاره باینکه شرکت توزیع برق استان شامل ۲۳ شهرستان استان اصفهان است، گفت : در استان اصفهان از ابتدای امسال تا هفته دولت  حدود ۱۸ هزار و ۳۱ متقاضی جدید برق‌دار شدند که بالغ بر ۳۲۴ میلیارد تومان هزینه شبکه و زیرساخت برای آنها اجرا شده است.

علاقمندان گفت: برای افزایش ضریب اطمینان و نگهداری شبکه حرکتی به‌عنوان تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار صورت گرفته که خوشبختانه  تا کنون ۷۲۲ کیلومتر کابل تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه در استان ۱۸ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف وجود دارد، اظهار داشت: تاکنون ۱۰ هزار کیلومتر از آن به شبکه خودنگهدار تبدیل شده است و تا سال ۱۴۰۲ کل شبکه فشار ضعیف شرکت توزیع برق استان اصفهان به شبکه کابلی خودنگهدار تبدیل می شود.

علاقه مندان افزود: برای  نصب کلیدهای قدرت، توسعه و ‌بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستایی حدودا   ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *