کشف 53 فقره کلاهبرداری در قالب خرید و فروش خودرو 

توان نگار – بهمن توکلی فرد| فرمانده انتظامي شهرستان”آران و بيدگل”از دستگیری فردی که با ترفند های مختلف در قالب خرید و فروش خودرو اقدام به53 فقره کلاهبرداری ازشهروندان کرده بود خبرداد.

سرهنگ”غلامرضا هاشمي زاده”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : در پي اعلام شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در قالب خرید و فروش خودرو اقدام به کلاهبرداری از آن ها کرده است بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی پی به حضور متهم در یکی از استان های همجوار برده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آران و بيدگل با اشاره به این که در بررسی های انجام شده مشخص شد متهم با ترفند های مختلف از طریق خرید و فروش خودرو های بدون اصالت و متعلق به غیر اقدام به کلاهبرداری از شهروندان در این شهرستان و سایر استان های کشور می کرده گفت: تاکنون 53 شاکی در رابطه با کلاهبرداری های این متهم شناسایی و اقدامات لازم در جهت بررسی میزان دقیق مبلغ کلاهبرداری و شناسایی شاکیان احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامي آران و بيدگل در پایان به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام هرگونه معامله ای از اصالت و معتبر بودن مدارک شناسايي مورد معامله، اطمينان حاصل نمايند و هر گونه موارد مشکوک را از طريق پل ارتباطي 110 به پلیس گزارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *