روند بسیار خوب تربیت پلیس تخصصی در مرکز آموزش شهید بهشتی فراجا

توان نگار – توکلی فرد| رئیس مرکز عملیات بازرسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدامات زیربنایی و زیرساختی در مرکز آموزش درجه داری شهید بهشتی فراجا روند تربیت پلیس تخصصی در این مرکز را بسیار خوب عنوان کرد.

سردار” رضا رجبی” در حاشیه بازدید از مرکز آموزش درجه داری شهید بهشتی فراجا در اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: امروز توفیق شد تا خدمت همکاران خودم در مرکز آموزش علمی تخصصی درجه داری شهید بهشتی رسیده و از نزدیک اقدامات صورت گرفته در این مرکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهم.

وی آموزشگاه درجه داری شهید بهشتی اصفهان را یکی از آموزشگاه های قدیمی و با سابقه فراجا عنوان کرد و افزود: الحمد الله وضعیت آموزشی و تربیتی این مرکز بسیار عالی است و اقدامات بسیار خوبی را در بازدید امروز شاهد بودیم.

رئیس مرکز عملیات بازرسی فراجا با بیان اینکه در مقایسه با نظارت ستادی سال های قبل اقدامات بسیار خوبی در امور زیرساختی، زیربنایی و رفاهی در این مرکز صورت گرفته گفت: در امور تربیتی وهمچنین راه اندازی و توسعه کارگاه های آموزشی و مهارت محور هم گام های خوبی برداشته شده و فراگیران نیز رضایت بالایی از این اقدامات داشتند.

سردار رجبی عنوان کرد: با راه اندازی کارگاه شبیه ساز تیراندازی در زمینه افزایش دقت تیراندازی پلیس های آینده که در نقاط مختلف بکارگیری خواهند شد توجه ویژه ای شده است.

رئیس مرکز عملیات بازرسی فراجا گفت: به حول و قوه الهی و مدیریت خوب سردار “ابوالقاسم فدایی”، فرمانده مرکز آموزش علمی تخصصی درجه داری شهید بهشتی فراجا روند آموزش ها به سمت تربیت پلیس تخصصی و حرفه ای پیش می روند که لازم است تا از تمام تلاش ها و زحمات صورت گرفته توسط فرمانده این مرکز و همکارانشان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

سردار رجبی در خصوص تاثیر نظارت های ستادی در ارتقای کیفی عملکرد رده های انتظامی عنوان داشت: حد اقل تاثیر بازرسی و نظارت این است که فرماندهان، رؤسا و مدیران رده ها مروری بر روند ها، کارها و اقدامات و برنامه های خود داشته و قبل از اینکه تیم بازرسی در آن رده حضور پیدا کند خودشان به عملکرد های خود توجه کرده و نقاط قوت و ضعف خود را بررسی می کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: هنگامی که تیم بازرسی در رده ها حضور پیدا کردند نیز براساس سیاست هایی که در مرکز ابلاغ شده آن کاری که انتظار می رود در رده های اجرایی مختلف عملیاتی شود را با سیاست های کلی تطبیق می دهند و هرجا که عقب ماندگی یا انحرافی باشد گوشزد می کنند و هرجا که کارهای ابتکاری باشد آنها را برجسته کرده و به سایر رده های کشور تعمیم می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *