کمک بیش از 20 میلیارد ریال خیرین شهرستان سمیرم در طرح اکرام ایتام و محسنین

توان نگار_فاطمه طایی| مسلم سلیمانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمیرم اعلام کرد: در سال جاری با کمک 1012 خیّر و خیراندیش حمایت از تعداد 135یتیم و 232مددجو در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین امکان پذیر شد که به صورت ماهیانه مبالغی به حساب این ولی نعمتان واریز می نمایند.

مسلم سلیمانی افزود: جذب تعداد 198حامی طی سال جاری به همت تلاش های واحد اکرام سمیرم، از طریق تماس های مکرر تلفنی با حامیان و حضور در پایگاه های جذب حامی که در ماه رمضان برپا شد.

 

وی گفت: همچنین حضور در گلستان شهدای شهر اصفهان و حامی یابی در آن محل پر فیض و.همچنین جذب حامی از طریق ارائه شماره تماس افرادی که به برنامه “خودمونی” شبکه سه پیامک فرستاده و داوطلب کمک به ایتام بودند، میسر گردید.

سلیمانی با اعلام واریز نقدی سرانۀ 6 میلیون و 700 هزار ریال برای هر فرزند ایتام و سرانۀ 2 میلیون و 750 هزار ریال ماهیانۀ نقدی برای محسنین، گفت: واحد اکرام و محسنین سمیرم با کمک خیرین از ابتدای سال 1401 تا کنون بیش از یک و نیم میلیارد ریال کمک های نقدی واریزی به حساب ایتام با کمک موسسۀ خیریۀ فاطمه الزهرا(س) و بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال در قالب سبد کالا و پوشاک برای خانواده های سادات به کمک خیرین و بیش از 150 میلیون ریال جهت کمک هزینۀ تحصیلی دانش آموزان به صورت موردی به خانواده های تحت حمایت اهدا نموده است.

سلیمانی با اشاره به اهدای گوشت و مرغ به مددجویان سادات با کمک موسسه عترت معصومین به ارزش ریالی 70 میلیون ریال در هر ماه و معرفی کلیه مددجویان سادات دارای شرایط سنی به موسسه عترت فاطمی تهران و عترت معصومین و اخذ خدمات جهت ایشان اظهار داشت: همچنین از ابتدای سال تا کنون تعداد 7سری جهیزیه و یا کمک هزینه جهیزیه از حامیان نیک اندیش به ارزش بالغ بر یک میلیارد و 550 میلیون ریال اهدا گردیده است.

وی افزود: در ابتدای سال برای 200 دانش آموز ایتام با کمک 130 میلیون ریالی خیرین و حامیان و با تلاش واحد اکرام و واحد فرهنگی ادارۀ سمیرم در ماه پرفیض و برکت رمضان، مراسم ضیافت افطاری و برنامه های فرهنگی بصیرتی در محل مجموعه تفریحی سمیرامیس سمیرم برگزار گردید.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)سمیرم در پایان از تعامل واحد اکرام و محسنین سمیرم با خیریه های شهرستان، جهت مساعدت در زمینه های پرداخت حقوق ماهیانه، مسکن، درمان، وام توانمندی، جهیزیه، کمک هزینه تحصیلی و … خبر داد و افزود: خیران گرامی و نیک اندیش می توانند از طریق مراجعه به مراکز نیکوکاری و یا کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمیرم و یا با شماره گیری کد دستوری #۰3۱۴*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه سهیم شوند و گره از گره‌ای باز کنند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *