تعداد 20 فقره سرقت منزل به ارزش 50 ميليارد ریال در اصفهان

توان نگار – بهمن توکلی فرد| رئيس پليس آگاهي استان از انهدام باند 5 نفره سارقانی که اقدام به سرقت 50 ميليارد ريال اموال منازل در شهر اصفهان کرده بودند طی عمليات ضربتي کارآگاهان اين پليس خبر داد.

سرهنگ”حسين تركيان”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر سرقت طلاجات از منزل وي و همچنين وقوع چندين فقره سرقت مشابه ديگر در غرب شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت تخصصي در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پس از بررسي هاي ميداني و همچنين انجام يک سري اقدامات هوشمندانه پليسي دريافتند که اين سرقت ها توسط 5 سارق غير بومي انجام شده است.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان ادامه داد: اقدامات لازم در اين خصوص در حال انجام بود تا اين که مأموران متوجه شدند اين 5 سارق در حال سرقت از منزل يکي از شهروندان هستند که بلافاصله وارد عمل شده و طي يک عمليات کاملاً دقيق و ضربتي هر 5 متهم را دستگير کردند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: سارقان دستگير شده هنگامي که با مدارک و مستندات و ادله محکم پليس مواجه شده به ناچار لب به اعتراف باز کرده و صراحتاً از سرقت 20 منزل در شهر اصفهان پرده برداشتند.

سرهنگ تركيان با بيان اينکه برابر ارزيابي صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان 50 ميليارد ريال تخمين زده شده است اظهار داشت: در اين رابطه متهمان پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *