معرفی مدیرعامل جدید ذوب آهن اصفهان

توان نگار – بهمن توکلی فرد| آیین تکریم ایرج رخصتی مدیرعامل سابق و معارفه مهدی کوهی مدیرعامل جدید ذوب آهن اصفهان سه شنبه ۲۳ اسفند ماه همزمان با سالروز افتتاح این مجتمع عظیم صنعتی با حضور ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا، امیر حسین نادری مدیرعامل صدر تامین، حمید رضا محمدی فرماندار شهرستان لنجان و جمعی از دیگر مسئولین شهرستان و همچنین مدیران و کارکنان ذوب آهن در تالار آهن این شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شستا در این مراسم گفت: ذوب آهن اصفهان در هر مقطعی از جمله دفاع مقدس و تحریم های ظالمانه که کشور ما به ایستادگی و مقاومت نیاز داشته است، به عنوان سرآمد مجموعه های صنعتی و کارگری حضوری فعال داشته و نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

بازیان اظهار داشت: این مجتمع عظیم صنعتی پیشگام صنایع فولاد کشور است اما باید سرآمد این صنایع هم باشد و برای رسیدن به این مهم ضرورت دارد که با نگاه تحول گرا و آینده گرا چالش ها را شناسایی و برای حل آن ها برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: لازم است در ذوب آهن، برنامه جامع تحول تهیه شود و این تحول مستلزم سرمایه گذاری است که باید با شیوه های نوین تامین مالی انجام شود و لازم است اعضاء هیات مدیره و مدیران با  نگرشی تحول ساز در این راستا گام بردارند.

بازیان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی و هلدینگ شستا به دنبال تحول در ذوب آهن اصفهان هستند، افزود: تولید نه تنها اشتغال آفرین بلکه باید اقتصادی نیز باشد تا امکان تحول در شرکت فراهم گردد و قطعاً اجرای این برنامه تحول توسط هلدینگ صدر تامین نیز پیگیری می شود تا شاهد شکوفایی مجدد این مجتمع عظیم صنعتی با همت مدیران و تلاشگران آن باشیم.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر نقش کلیدی اقتصاد دانش بنیان در رشد اقتصاد کشور گفت: ذوب آهن اصفهان باید تولید دانش بنیان را مدنظر قرار دهد و روزآمدی و کارآمدی را در مدیریت خود جاری سازد که این امر مستلزم توجه ویژه به نقش نخبگان و اولویت دادن به نوآوری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *