درخشش جمعیت هلال احمر سمیرم با برپایی ایستگاه نوروزی

توان نگار_ فاطمه طایی| جمعیت هلال احمر سمیرم با برپایی ایستگاه نوروزی، با شعار جوانان هلال، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی همچنین (بهبود رفتار ترافیکی) در جوار امام زاده ابراهیم(ع) خوش درخشیدند

همزمان با فرا رسیدن عید نوروز جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم با شعار جوانان هلال، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی و ارایه خدمات به گردشگران و میهمانان نوروزی اقدام به راه اندازی ایستگاه نوروزی در محوطه امامزاده ابراهیم (ع) شهر سمیرم نمودند.

در این طرح جوانان هلال احمر با برنامه ریزی و ایجاد غرفه های متنوع از جمله غرفه کودک و نوجوان، سلامت و ایمنی، امداد و نجات و سرگرمی و راهنمایی گردشگران به گردشگران خدمات ارایه می نمایند.

همزمان با افتتاح این طرح فرماندار سمیرم و مسئولان شهرستان ضمن بازدید از این ایستگاه از روند خدمات رسانی از نزدیک مطلع گردیدند و به طرح و پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی ) پیوستند.

اصغر هدایت فرماندار سمیرم و از دیگران هم خواست که نکاتی که در این طرح مطرح شده بادقت دنبال و در مسافرت‌ها سرلوحه خود قرار دهند.

در کنار ایستگاه جوانان هلال احمر پایگاه اطلاع رسانی گردشگران و طرح آرامش بهاری و ارایه مسایل شرعی نیز با حضور کارشناسان و روحانیون اداره اوقاف و امور خیریه نیز راه اندازی و قرار هست با شروع ماه مبارک رمضان این طرح با قوت بیشتری ادامه یابد.

این طرح از بیست و هفتم اسفند ماه شروع و تا پایان تعطیلات نوروز نیز ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *