ضرورت برنامه تحولی در امور معادن ذوب‌آهن اصفهان

توان نگار – بهمن توکلی فرد| مهدی کوهی مدیرعامل شرکت و جمعی از مسئولین ذوب‌آهن اصفهان و شرکت پویش معادن، چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور در منطقه سنگان از معدن ققنوس ذوب آهن بازدید کردند .

مهدی کوهی در این بازدید گفت: در اختیار گرفتن معدن ققنوس توسط ذوب آهن اصفهان اقدام بسیار ارزنده ای بود اما این شرکت برای توسعه فعالیت های معدنی خود اقدامات بسیاری پیش رو دارد و باید از ساختار تخصصی تر در بخش معدن برخوردار شود.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه تحولی در امور معادن شرکت از جمله معدن ققنوس گفت: فعالیت ما در این منطقه به معدن ققنوس یک محدود نمی شود و باید برای معادن ققنوس ۲ و ۳ نیز اقدام کنیم.

کوهی با بیان اینکه پیگیر سهمیه یک میلیون و ۷۵۰ هزار تنی سنگ آهن ذوب‌آهن اصفهان هستیم افزود: شناسایی ذخایر جدید و کاهش هزینه تولید از جمله مهمترین برنامه های تحولی است که در مدیریت معدن ققنوس یک باید دنبال شود.

وی افزود: با توجه به اینکه قبل از برنده شدن ذوب‌آهن در مزایده معدن ققنوس ، این معدن تعطیل بود گفت: راه اندازی مجدد آن موجب اشتغال دوباره کارگران و پیمانکاران و در مجموع بهبود شرایط زندگی در منطقه شده است.