بخشی از جاده سلامت سمیرم تا قبل از پایان تابستان آسفالت می‌شود

به گزارش توان‌نگار، سیدمهدی قائم‌مقامی معاون امور اقتصادی فرماندار سمیرم درحاشیه بازدید از جاده سلامت سمیرم درمسیر آبشار معروف این شهر که بدلیل نبود اعتبار متوقف شده است، گفت: بخشی از این جاده تا قبل از پایان تابستان آسفالت می‌شود.
قائم‌مقامی افزود: شهرداری دوسال قبل، ۲۲ میلیارد ریال در این مسیر هزینه کرده است.
به گفته وی ، اعتبار تخصیص یافته از سوی اداره راه و شهرسازی و ازمحل تخفیف پروانه زمین‌های شهری به شهرداری اختصاص یافته بود اما شهرداری بعد از خاکبرداری و تسطیح زمین مسیر اعلام کرد همه اعتبار تخصیصی را هزینه کرده است.
قائم مقامی اظهارداشت: عملیات راه‌سازی و تسطیح این جاده توسط شهرداری، به طول ۲ کیلومتر از میدان مسکن مهر تا ورودی آبشار سمیرم در سال ۹۷ اجرا شد و ناتمام ماند.
وی با بیان اینکه اهالی ساکن محدوده این طرح در مدت توقف طرح گرد و خاک مسیر و سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند، افزود: با توجه به قطع یارانه دولتی قیر و تورم و همچنین توان اندک شهرداری در بحث مالی، مقرر شد تمام مسیر به عرض هشت متر آسفالت شود تا تردد مسافران و ساکنان در این محدوده انجام گیرد.
قائم مقامی گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب این جاده هم در حال اجراست و شهرداری درحال جدول گذاری برای جاده هشت متری است تا زمینه آسفالت این جاده هرچه زودتر فراهم شود و تا قبل از فصل سرما به اتمام برسد.
فرماندار سمیرم پیش از این گفته بود، شهردار سابق سمیرم مشاورانی برای احداث جاده سلامت گرفته و هزینه‌های زیادی در این بخش کرده بود اما با رفتن وی خبری از آن مشاوران نیست و شورای شهر نیز می‌گوید اعتبار برای ادامه ساخت این جاده، وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *