دستگیری سارق باغ هاي”آران و بيدگل”

توان نگار – توکلی فرد| رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري سارق باغ هاي شهرستان”آران و بيدگل” با 22 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ”حسين تُرکيان”در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت: در پي شکايت تعدادي از باغداران شهرستان آران و بيدگل مبني بر سرقت اموال و تجهيزات از باغ هاي آنها موضوع توسط کارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان تحت بررسی قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پس از بررسي محل هاي وقوع سرقت و جمع آثار و ادله لازم رد پاي يکي از سارقان سابقه دار را در اين سرقت ها به دست آورده و پس از هماهنگي با مرجع قضائي طي يک عمليات ضربتي وي را در مخفيگاه خود دستگير کردند.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان عنوان داشت: متهم که در ابتدا منکر هر جرمي بود وقتي با مدارک و مستندات ارائه شده از سوي پليس روبه رو شد به ناچار لب به اعتراف باز کرده و به 22 فقره سرقت از باغ هاي شهروندان اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه پس از شناسایی تمامی مال باختگان و تشکیل پرونده، متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحويل داده شد خاطر نشان کرد: به باغداران توصيه مي کنيم در نگهداري اموال و تجهيزات خود دقت لازم را داشته و براي پيشگيري از سرقت ضمن نصب تجهيزات ايمني ضد سرقت از قبیل قفل، حفاظ مناسب و دزدگير، فردی مورد اطمینان را نیز به عنوان نگهبان به کارگيري کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *