تعالي و پويايي پست استان با ايجاد فضايي امن در خانواده ها محقق می شود

توان نگار- بهمن توکلی فرد| برای نخستین بار همایش خانواده و جوانی جمعیت در پست برگزار شد.

در نخستین همایش خانواده و جوانی جمعیت که بصورت متمرکز در شرکت ملی پست برگزار شد تعدادی از همکاران به اتفاق خانواده نیز با حضور در سالن جلسات از طریق ویدئو کنفرانس در این همایش شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان همایش خانواده و جوانی جمعیت عصر امروز بیست و هفتم آذر 1401 با حضور سعید شریف زاده و علیرضا زرگوش اعضای هیئت مدیره، حجت الاسلام حاج سید جواد بهشتی مشاور فرهنگی و علمی ستاد اقامه نماز کشور، اعضای قرارگاه جوانی جمعیت و باقری مدیر کل پست استان اصفهان و مدیران کل شبکه پستی کشور و آن دسته از کارکنان این شرکت که دارای سه فرزند و بیشتر هستند و یا در سال جاری ازدواج کرده اند به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

باقری در پایان ویدیو کنفرانس در جمع خانواده پرسنل بیان داشت: این همایش برای نخستین بار در شرکت ملی پست برگزار می گردد که بسيار پسنديده و اثربخش می باشد كه علاوه بر ايجاد روحيه همدلي و يكرنگي بين اعضاء خانواده نقش بي بديلي در ايجاد انگيزه و شور و شوق در فضاي شغلي همكاران خواهد داشت.

وی در بخش ديگري از سخنان خود شركت پست را يك مجموعه درامد، هزینه ای برشمرد كه در سايه تلاش کارکنان وبر نامه ريزي هاي هدفمند و نتيجه گرا در بخش ارائه خدمات نوین و بازاريابي آينده اي بسيار پويا و پيشرو را تجربه خواهد نمود که بسیاری از مشکلات اقتصادی پرسنل رفع خواهد شد.

مدیر کل در ادامه افزود: وجود روحيه اميد و سرزندگي در درون خانواده همكاران نتيجه تدبير و صلابت همسراني دانست كه از تنگناه ها و گذرگاه هاي سخت و آسان زندگي هنرمندانه عبور مي كنند و فضايي شاد و مملو از آرامش را براي اعضاء خانواده فراهم مي نمايند.

باقری خطاب به همسران كاركنان گفت: اين اداره به شما تعلق دارد، پس از همه شما بز رگواران انتظار مي رود كه به سهم خود در تعالي و پويايي مجموعه بكوشيد و اين رسالت، زماني از سوي شما خوبان محقق مي شود كه با ايجاد فضايي امن، شاداب و پرطراوت هر روز مرداني پرانرژي، با انگيزه و اميدوار را آماده حضور در سنگر خدمات رسانی به مردم نماييد.

وی با اشاره به وجود عزم جدي لیایی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست براي پياده سازي برنامه جامع رفاهي به ارائه خدمات رفاهی به کارکنان از طریق باشگاه پیام در آینده خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *