بوستان شهدای محمود آباد اصفهان؛ قطره اینجا کار دریا می کند

بهمن توکلی فرد_ پژوهشگر رسانه وروابط عمومی| ای شقایق ها؛ ایثار از آن شماست که دنیا را گوشه‌ای افکندید و با پرواز عاشقانه خود، بر روزهای ما نسیم بهشت باشید. بلی برای رسیدن به پله ای که شهید بر آن ایستاده است، باید گامی به بلندای گذشتن از همه چیز برداشت، حتی گذشتن از آبرو.

در آخرین روزهای ماه اول زمستان و در یک هوای کاملاً سرد سعادتی نصیبمان شد تا با هماهنگی بسیج رسانه ای استان اصفهان، به بوستان شهدای محمودآباد که در دو کیلومتری این روستا و در جاده اصفهان شاهین شهر است برویم.

در این برنامه که جمعی است خواهران و برادران خبرنگار حضور داشتند، باقری مدیر مجموعه بوستان شهدای محمودآباد گفت: این مجموعه در یک هزار متر مربع از سال ۸۸ احداث شده است و با هماهنگی پذیرای عاشقان و رهروان شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه این بوستان به هیچ نهاد و ارگانی وابسته نیست گفت: روستای محمود آباد ۳۱ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

در این برنامه فرهنگی معنوی حجت الاسلام علی صغیرا استادیار بسیج رسانه هم با اشاره به اینکه هرکس با خدا معامله کند پیروز است و در حقیقت این شهدا پیروزند اظهارداشت: اگر بخواهیم به زندگی سعادتمند برسیم بایستی شهدا رو بهتر بشناسیم.

حجت الاسلام صغیرا، جهاد تبیین را مهمترین رسالت جامعه و رسانه دانست و افزود: اگر انسان ها بصیرت نداشته باشند کار به جایی میرسد که به کشورش خیانت می کند و آن را وظیفه می دانند، و خودش کشور را به دشمن می دهد.

در ادامه موزه شهدا همراه با وسایل شخصی شان که بسیار اثر بخش بود مورد بازدید جمعی از خبرنگاران قرار گرفت.

شایان ذکر است روستای محمود آباد که در زمان جنگ حدود سه هزار نفر جمعیت داشت ۳۱ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

روحشان شاد و یادشان گرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *