تاکید مدیر کل پست استان در شهرستان خور و بیابانک بر ارتقاء سطح کیفی خدمات

توان نگار – بهمن توکلی فرد| باقری با حضور در شهرستان خور و بیابانک ضمن بازدید از فرایند پستی و زیر ساخت ها ی دفاتر با همکاران در نشستی صمیمی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان، همزمان با 27دیماه جاری حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان با همکاران پست شهرستان خور و بیابانک، دفاتر پستی انارک، جندق، مهرنجان، بیاضه دیدار و گفتگو نمود و پس از آن به بررسی روند اجرای امور و ارائه خدمات به ویژه رعایت استانداردهای کیفی در واحد های پستی شهرستان پرداخته شد.

وی با تاکید بر اهمیت کیفیت در ارائه خدمات پستی خواستار تلاش در ارتقای آن به ویژه درارایه خدمات نوین پستی شد و اظهار داشت: “اعتماد مردم به شبکه پستی از طریق خدمت رسانی صحیح با کیفیت و به موقع کسب می شود.”که رمز موفقیت شبکه پستی اعتماد مردم به پست می باشد و این اعتماد نبایستی کم رنگ شود.

مدیرکل پست استان اصفهان  با تشریح برنامه‌ها و استراتژی پست استان تأکید کرد: تغییر نگرش کارکنان با توجه به نقش استراتژیک آنها، پست استان را در دستیابی به اهداف مورد نظر یاری می‌دهد.

مدیر کل در این بازدید با فرماندار شهرستان خور و بیابانک، شهردار و رئیس شورای شهر جندق، شهردار و رئیس شورای شهر انارک در جلساتی جداگانه پیرامون مسائل و مشکلات ساختمان های پست و انجام تفاهم نامه بازسازی دفاتر بحث و تبادل نظر نمودند.

طحانی فرماندار شهرستان خور و بیابانک نیز در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات اداره پست شهرستان گفت: با تلاش کارکنان پست، ۹۹ درصد از مکان های شناسنامه دار این شهرستان دارای کد پستی ده رقمی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *