محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان اعلام شد

توان نگار| رئیس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی جشن بزرگ ۲۲ بهمن در اصفهان را اعلام کرد.

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در راستای هرچه باشکوه تر برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن پلیس راهور استان اصفهان اقدام به محدودیت‌های ترافیکی در این روز کرده است.

وی افزود: در شهر اصفهان از ساعت ۲۴ شب ۲۲ بهمن توقف هر گونه وسیله نقلیه در طول خیابان‌های استانداری، حافظ و نشاط ممنوع بوده و در صورت پارک، توسط خودرو بر به پارکینگ‌های مجاز اطراف انتقال داده می‌شود.

محمدی بیان کرد: از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن تردد هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان‌های استانداری، میدان امام حسین(ع) و حافظ ممنوع بوده و از تقاطع‌های هشت بهشت_باغ گلدسته، شمس‌آبادی _ طالقانی، استانداری _هشت بهشت، استانداری_ بهشتی‌نژاد، زیرگذر میدان امام علی(ع) به سمت تقاطع شکرشکن، میدان احمدآباد و خیابان توانا به سمت شکرشکن، تقاطع تختی به سمت میدان امام حسین، طیب _ مسجدسید، باغ گلدسته_ پاسداران محدودیت برقرار می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: محل پارک اتوبوس‌ها در خیابان‌های آیت الله خراسانی، پاسداران، نشاط، شمس آبادی و میرداماد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه پارکینگ طالقانی جهت توقف موتورسیکلت‌ها در نظر گرفته شده است، ادامه داد: با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت‌ پارکینگ‌ها اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب در نظر گرفته شده است.

محمدی عنوان کرد: در سایر شهرها و شهرستان‌های استان نیز در تمامی مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری و تجمع راهپیمایان محدودیت‌های ترافیکی‌ دائم و مقطعی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود ضمن همکاری با عوامل پلیس راهور از سایر خیابان‌های همجوار به عنوان‌ مسیرهای جایگزین تردد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *