کسب رتبه سوم کشوری پست استان اصفهان در کیفیت

توان نگار| پست استان اصفهان موفق به کسب رتبه کیفی سوم در ارزيابي دفتر کیفیت و حمایت از مشتری در سال گذشته در بین ادارات کل پست استان های کشور شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان، پست استان در حوزه کيفيت و حمایت از مشتریان شبکه پستی کشور در ارزیابی سنجه های کیفی ماهیانه که به صورت مستمر توسط دفتر کیفیت و حمایت ازمشتری صورت می پذیرد، موفق به کسب رتبه سوم در سال 1401شد.

باقری بیان داشت: موفقیت کسب شده ماحصل برنامه ریزی هوشمندانه مدون و آسیب شناسی نقاط ضعف در راستای بهبود شاخص های ارزیابی و از همه مهم تر تعامل و تلاش تمامی همکاران اداره کل در سطوح مختلف می باشد که شاخص های کیفی را بصورت مستمر و هدفمند کنترل می کنند و با برنامه ریزی دقیق و منسجم، تعیین معین کیفیت برای شهرستان ها و تعریف شاخص های کیفی بومی بر اساس مقتضیات استانی توانستند رتبه سوم کشوری را کسب نمایند.

وی افزود: امید است با همت و تلاش مجموعه همکاران سختکوش پست استان بتوانیم بیش از بیش سرویس ها و خدمات متناسب با نیاز روز مردم را ارائه و با نظارت مستمر بتوانیم جایگاه استان را در شاخص های کیفیت حفظ و ارتقا دهیم.

مدیر کل تصریح نمود: ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی کشور بصورت ماهیانه و براساس کنترل و رصد شاخص های کیفی، نظیر توزیع بموقع، مدت زمان سیر مراسلات، میزان توزیع بموقع و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و دیگر عناوین مربوطه از نگاه مشتریان و ذینفعان توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست صورت می پذیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *